Əhmədova Saçlı Yaşar qızı 1976-cı il mayın 3-də Qərbi
Azərbaycanın Amasiya rayonunun Göllü kəndində anadan olub.
1983-cü ildə kəndlərindəki orta məktəbin I sinfinə
getmişdir. 1988-ci ildə məlum Qarabağ hadisələri səbəbindən ailəsi Sumqayıt şəhərində
məskunlaşmışdır. Orta təhsilini Sumqayıt şəhəri 16 nömrəli orta məktəbdə davam
etdirmişdir. 1993-cü ildə orta məktəbi yüksək qiymətlərlə bitirərək həmin ildə
N. Tusi adına ADPU-nun ibtidai təhsilin pedaqogikası və metodikası fakultəsinə
qəbul olmuşdur. 1998-ci ildə ali məktəbi bitirərək ibtidai sinif müəllimi
ixtisasına yiyələnmişdir. 1994-cü ildə Sumqayıt şəhərindəki Təbiət Elmləri Təmayüllü
Gimnaziyada Uşaq Birliyi Təşkilatının rəhbəri vəzifəsində çalışaraq pedaqoji fəaliyyətə
başlamışdır. UBTR işlədiyi müddətdə məktəbdaxili və məktəbdənkənar müxtəlif tədbirlərin
keçirilməsini təşkil etmişdir. Eyni zamanda həm də təcrübəli müəllimlərin dərslərini,
iş fəaliyyətlərini izləyərək müəllimlik sənətinin sirlərini öyrənməyə
çalışmışdır. Müəllimə deyir ki, onun bu peşəyə gəlməsində, bu gün bir müəllim
kimi yetişib püxtələşməsində atası Yaşar müəllimin böyük rolu olmuşdur.
1996-cı ildən Bakı şəhər Nizami rayonu 242 nömrəli
məktəbdə ibtidai sinif müəllimi kimi ilk müəllimlik fəaliyyətinə başlamışdır.
Saçlı müəllim şagirdlərə hər zaman bir fərd, şaxsiyyət kimi yanaşır. Hər zaman
şagirdlə müəyyən sərhəddi saxlayaraq səmimi və dostluq münasibəti qurmağa
üstünlük verir. Hər bir şagirdlə onun psixologiyasına görə davranmağı gərəkli
sayır. İşinə həvəslə yanaşaraq şagirdləri sevmiş və özünü şagirdlərə sevdirməyi
bacarmışdır ki, bu da ona işində stimul verir.
Hazırda Suraxanı rayonu Xarici Dillər Təmayüllü
gimnaziyada ibtidai sinif müəllimidir. Müasir təlim strategiyasının tələblərinə
uyğun olaraq daim təkmilləşdirmə kurslarında iştirak etmişdir. 2005-2016-cı illər
ərzində Milli kurikulum, Mimio, Veb2, Flash 8, İKT və s. kimi müasir təlim
kurslarında iştirak edərək, kursu müvəffəqiyyətlə başa vuraraq sertifikatlar
almışdır.
Saçlı müəllimə təlim-tədrisdəki yenilikləri daim dərslərində
tətbiq edir. Milli kurikulumun, müasir və fəal təlimin tələblərinə uyğun olan
tez-tez açıq dərslər keçirir və məktəb rəhbərliyi tərəfindən bəyənilərək rəğbətləndirilir.
Fənn metodbirləşmə iclaslarında mütəmadi olaraq müxtəlif mövzulu məruzələrlə
çıxış edir.
Dərs dediyi şagirdlər daha çox riyaziyyata meyilli
olurlar Bu da müəllimin işinə olan məsuliyyətindən, fənninin tədrisindəki peşəkarlığından
irəli gəlir. 2014-cü ildə TN-nin keçirdiyi müəllimlərin diaqnostik qiymətləndirilməsində
98% nəticə göstərmişdir. Şagirdləri arasında “Zəfər”, “Hədəf”, “Unikal” və s.
kimi təlim kurslarının keçirdiyi “Məktəblərlərarası bilik yarışmaları”nda dəfələrlə
I, I, III yerləri qazanmış uşaqlar var.
Bu gün müəllimin təməlini qoyduğu, respublikamızın
müxtəlif ali məktəblərində yüksək nəticələr göstərən şagirdləri və onların
valideynləri onun peşəkar, savadlı kadr olmasından rahatlıqla danışırlar: “Bu
günkü yüksək uğurlarımızda bizim təlimdə təməlimizi möhkəm qoyan Saçlı müəlliməyə
sağ ol, deyirik!”
Elmin sirlərini öyrətməklə yanaşı başlıca olaraq
şagirdləri vətənpərvərlik ruhunda yetişdirməyə çalışır. Şagirdlərini tez-tez
xalqımızın tarixini əks etdirən məkanlara ekskursiyalara aparır. Müxtəlif tədbirlər
keçirir.
2014-2015-ci tədris ilində “110 kitab” layihəsi adı
altında keçirilən tədbirlər silsiləsindən sinfi ilə Azərbaycanın Milli Qəhrəmanlarına
həsr olunmuş “Qəhrəmanları olan Vətən basılmaz!” adlı təqdirəlayiq ədəbi-bədii
gecə keçirmişdir və məktəb rəhbərliyi tərəfindən şagirdlər və müəllim fərqlənmə
və fəxri fərmanla təltif olunmuşdur.
“Keçmişə söykənərək gələcəyə getmək lazımdır.
Keçmişini unudanın gələcəyi olmaz...”- deyə düşünür. Hər zaman şagirdlərinə
söylədiyi bir sözü var: “Bu Vətəni biz sevməsək, biz qorumasaq, sahib çıxmasaq
bizdən alarlar... Elmdən, alimdən əvvəl şərəfli insan, layiqli vətəndaş
yetişdirməliyik...”
Комментариев нет:
Отправить комментарий